.

Sjellje Në Dhënien Dhe Dhënien E Lëmoshës

LAJMET NGA ISLAMI, TANJUNG ENIM - Infaq dhe Shodaqoh janë pjesë e bamirësisë islame që ne duhet të praktikojmë si një formë lutjeje dhe adhurimi ndaj Allahut subhanehu ue te'ala. Megjithatë, në praktikë shumë prej nesh nuk e kanë konsideruar adab-adab në zbatimin e tij, kjo është midis moralit dhe Adab në Infaq dhe Shodaqoh!

Synimi i sinqertë.

Rosululloh sholallohu alaihi wasallam tha:

"Në të vërtetë, çdo bamirësi varet nga qëllimi i saj dhe dikush do të marrë vetëm atë që ka për qëllim." (Transmetuar nga Buhariu dhe Muslimi)

Pra, lëreni personin që komunikon dhe jep lëmoshë për të sqaruar qëllimin e tij, sepse Allahu xhele shanuhu, për shkak të adhurimit të Tij dhe duke shpresuar për bekimin e Allahut subhanehu ue teala vetëm, të detyrueshëm dhe sunet. Jo për shkak të riyës (dua të shihen nga të tjerët) ose sumahah (dua të dëgjohen nga të tjerët) kështu që ata të lavdërohen për të thënë të jetë një person bujar, i mirë dhe për shembull, jo ... !! sepse mund të ndërpresë shpërblimin e lëmoshës.

1. Studimi i lëmoshës fikh.

Një mysliman është i detyruar të mësojë gjëra që lidhen me lëmoshën, të cilës duhet t'u jepet lëmosha, e cila është natyra e sunnetit, sa duhet të lëshohet, të cilëve u jepet lëmosha e kështu me radhë. Kjo është bërë para se të bëhet. Mund të jetë duke kërkuar një shkencëtar, duke lexuar e kështu me radhë, që synon të rregullojë adhurimin, të mos bëjë një praktikë, por të mos njohë njohuritë dhe si ta bëjë atë. Shpesh shprehur në terma të:

"Njohuri para se të thoni dhe të bëni bamirësi".

Dhe nuk ka asnjë rast që është më i pëlqyeshëm ndaj Allahut subhanehu ue te'ala ndaj shërbëtorëve të Tij për t'i afruar më shumë Atij, por nga ajo që është detyruar mbi të Në një hadith të qudsi Allohsubhanahu wa ta'ala thotë:

"... Asnjë shërbëtor nuk më afrohet me diçka që më pëlqen më shumë se çdo gjë që e kam detyruar ..." (HR al-Bukhōri)

Kushdo që bën diellin, por e lë atë të detyrueshme, atëherë ai është në një gabim të madh dhe i mashtruar nga djalli, i cili ndër truket e tij është të vendosë sunetin para së gjithash nga obligimi.

2. Alms nga asetet më të mirë, të cilat janë hallall, dhe më e preferueshme, jo nga pasuritë e paligjshme ose nga rezultatet e këqija.

Allahu Te'ala thotë:

 يا أيها الذين آمنوا أنفقوا من طيبات ما كسبتم ومما أخرجنا لكم من الأرض ولا تيمموا الخبيث منه تنفقون ولستم بآخذيه إلا أن تغمضوا فيه واعلموا أن الله غني حميد

"O ju që besuat, shpenzoni (në rrugën e Allahut) disa prej rezultateve të përpjekjeve tuaja të mira dhe një pjesë të asaj që ne largojmë nga toka për ju. dhe mos zgjidhni ato të këqija, atëherë ju shpenzoni prej tyre, edhe pse vetë nuk doni ta merrni atë, por duke i kthyer sytë mbi të. dhe dijeni se Allahu është i pasur, i lavdërueshëm. (Sure el-Bekoro [2]: 267) (gjithashtu lexoni QS Ali Imron: 92)

Profeti salallahu alejhi ue selam ka thënë:

 "O njerëz, vërtet All-llahu është i mirë dhe nuk pranon përveç atyre që janë të mirë ..." (Transmetuar nga Muslimanët, Ad-Drajimi dhe Ahmedi)

"Nuk ka asnjë lutje pa thoharoh (pastrim) dhe asnjë lëmoshë nuk do të merret nga pasuria e ghulul (nga tradhëti / ndaluar)". (Transmetuar nga Muslimi dhe El-Baihaqi)

Pra, dashuria e lëshuar duhet të jetë nga gjëja e mirë jo nga e keqja, sepse All-llahu pranon vetëm nga e mira.

3. Mbani fshehtësinë e lëmoshës dhe mos tregoni ato nëse nuk është e nevojshme.

Rekomandohet që lëmosha të ruhet sekret sepse kjo është më shumë për të ruajtur sinqeritetin, vetëvlerësimin dhe nderin për ata që japin dhe marrin lëmoshë. shmanguni nga riya '(dua të shihet) dhe sum'ah (dua të dëgjohet). Kjo është shpjeguar në fjalën Alloh subhanahu wa ta'ala:

 إن تبدوا الصدقات فنعما هي وإن تخفوها وتؤتوها الفقراء فهو خير لكم ويكفر عنكم من سيئاتكم والله بما تعملون خبير

"Nëse tregoni lëmoshën tuaj, atëherë është shumë mirë. dhe nëse e fshihni atë dhe ju ia jepni nevojtarëve, atëherë fshehja është më mirë për ju. dhe Allahu do të fshijë prej jush disa nga gabimet tuaja; dhe Allahu e di atë që po bën. (Sure el-Bekoro [2]: 271)

Por nëse ka interesa dhe shqetësime që kërkojnë të tregojnë lëmoshë, si për mësimdhënien, shembullin, motivimin dhe kështu me radhë atëherë pse të mos tregoni lëmoshë duke ruajtur sinqeritetin dhe të shmangni nga rija dhe suma.

4. Jepni lëmosha njerëzve që kanë të drejtë ta marrin atë dhe kanë nevojë për të.

Është shumë e rekomandueshme që të jepni lëmoshë njerëzve që kanë nevojë dhe kanë të drejtë të marrin QS. në Taube [60], 60, kështu që mbajtja e tyre nga keqbërjet bëhet në kërkimin e të ardhurave.

Ashtu si bredhinjeriu Allah:

إنما الصدقات للفقراء والمساكين والعاملين عليها والمؤلفة قلوبهم وفي الرقاب والغارمين وفي سبيل الله وابن السبيل فريضة من الله والله عليم حكيم

"Vërtet zekati është vetëm për nevojtarët, të varfërit, administratorët e zekatit, mu'allafët të cilët janë të bindur nga zemrat e tyre, për të (çliruar) skllevërit, ata që janë në borxh, për rrugën e Allahut dhe për ta Ju jeni në rrugën tuaj, si një dekret që kërkohet nga All-llahu, dhe Allahu është i Gjithëdijshëm, i Urti. "(Sure Teube: 60)

5. Vendosni të afërmit tuaj të parë në fillim.

Nëse ka miq që i përkasin dikujt në nevojë, atëherë ata kanë më shumë të drejtë se të tjerët dhe gjithashtu do të marrin dy shpërblime për ata që japin lëmoshë. Rosulululloh sholallohu alaihi wasallam tha:

"Mëshira ndaj të varfërve merr një lëmoshë dhe lëmoshë të afërmve, merr dy shpërblime, pra shpërblimi i lëmoshës dhe shpërblimi i lidhjes me miqësinë". (Transmetuar nga Ahmedi dhe Ibn Majah)

6. Mos e zvarritni.

Dikush nuk duhet të shtyjë edhe mirësinë më të vogël, duke përfshirë edhe bamirësinë, veçanërisht natyra e së cilës duhet të përjashtohet jo derisa të vijë koha si zakat fitri dhe sepse dikush nuk e di nëse ka ende një mundësi për të bërë mirë. Edhe vetë Allahu shpjegoi keqardhje për ata që vazhdojnë me bamirësi në fjalën e Tij:

وأنفقوا من ما رزقناكم من قبل أن يأتي أحدكم الموت فيقول رب لولا أخرتني إلى أجل قريب فأصدق وأكن من الصالحين

"Dhe kaloni një pjesë të asaj që Ne ju kemi dhënë para se vdekja të vijë te njëri prej jush; atëherë ai tha: "O Zoti im, pse nuk e keni pezulluar (vdekjen) në një kohë të afërt, që më ka bërë të jap dashuri, dhe unë jam në mesin e të drejtëve?" (Surja el-Munafiku [63]: 10)

Pra, mos e vononi shpalljen përpara se të vdisni të na bëtë në mënyrë që të ketë keqardhje në fund.

7. Mos merrni lëmoshën dhe lëndoni personin që e pranon atë.

 الذين ينفقون أموالهم في سبيل الله ثم لا يتبعون ما أنفقوا منا ولا أذى لهم أجرهم عند ربهم ولا خوف عليهم ولا هم يحزنون

"Njerëzit që shpenzojnë pasurinë e tyre në rrugën e Allahut, atëherë ata nuk e shoqërojnë atë që shpenzojnë duke përmendur dhuratat e tyre dhe duke mos dëmtuar (ndjenjat e marrësit), ata marrin shpërblimin e Perëndisë së tyre. nuk ka shqetësim për ta, as nuk janë të pikëlluar. "(Sure el-Bekoroh: 262)

Kjo është për të ruajtur ndjenjat e njerëzve që marrin lëmoshë. Dhe gjithashtu në mënyrë që mos të hiqni shpërblimin e lëmoshës.

8. Falënderoj Perëndinë, lutuni që lëmosha e tij do të përfitojë veten dhe marrësit e tij.

Ky është një Adab shumë i mirë, i cili duhet të jetë mirënjohës, sepse Allahu xhele shanuhu e bën atë të aftë për të dhënë lëmoshë, të aftë të japë më tepër se të marrë dhe të mbrohet larg nga të pafuqishmit dhe të ligjtë dhe jo arrogante që ai merret me lëmoshën e tij. Kjo është një bekim dhe taufik që i është dhënë atij në mënyrë që All-llahu inkurajon bamirësinë. Dhe pastaj, lutuni që ajo që ne infaq ose dhuroni është e dobishme për ata që e pranojnë atë, shumë nga përfitimet e saj si një nga argumentet se është një bekim që Allahu i jep atij.

9. Mos merrni lëmoshë.

Dikush që ka dhënë bamirësi nuk mund të marrë përsëri pronën që është dhënë larg. kjo u tha dikur nga Rosululloh sholallohu alaihi wasallam:

"Shëmbëlltyra e personit që i jepte bamirësi dhe pastaj e merrte atë si një qen që spewing diçka pastaj ai thau vjella e tij për të ngrënë atë përsëri." (Transmetuar nga Muslimi)

Profeti e krahasoi personin që mori lëmoshën e tij me një shëmbëlltyrë shumë të keqe, për shkak të veprave të këqija. Pra, nëse personi që jep dashamirësi duhet të japë dashurinë e tij me sinqeritet dhe bujari dhe të mos marrë lëmoshat që janë lëshuar.

Kështu, në mesin e perëndive të pabesisë dhe bamirësisë, Allahu e bën të lehtë për ne që të bëhemi shërbëtorë të Tij që e duan infaq dhe japin dashuri për lavdinë e Islamit të lavdishëm. Aamiin ... Wallohu a'lam bishowab ...
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Sjellje Në Dhënien Dhe Dhënien E Lëmoshës"

Post a Comment